niedziela, 21 lipca 2013

Walka Trwa - 3 Runda Best Happy Tree Friends zmierza zakończeniu

 Już od jakiegoś czasu na stronie Mondo Happy Tree Friends można głosować na ulubioną postać Happy Tree Friends. Jak na razie jest już 3 runda, jednak już jutro dobiegnie końca, oto spis kto z kim walczy w 3 rundy.

                                                        Cuddles vs Flippy
                                                                   
Ja zagłosowałem na Cuddlesa, ale po głosach wygra raczej Flippy :)


Nutty vs Handy
Tutaj miałem problem ponieważ moje ulubione postacie w całym Happy Tree Friends to właśnie Nutty i Handy ale jednak zdecydowałem się na Handy'ego, jednak Nutty trochę przeważa głosami więc ma większe szanse na wygraną.

Mime vs Giggles
Tutaj się bardzo zdziwiłem, ponieważ Mime przeważa głosami z Giggles, ja oficjalnie głosowałem na Giggles.

Flaky vs Splendid
Tutaj głosowałem na Flaky, choć nie przepadam ani za nią ani za Splendidem, ale jak już mam to wolę Flaky :)

Tutaj jest ogólnie cała tabelka postaci kto z kim walczy lub walczył
Kiedy walka dopiero się zaczęła i była 1 runda podejrzewałem że wygra Flippy i Giggles, ale teraz uważam że wygra Flippy i Flaky, 4 runda o wszystkim zdecyduje, jeśli jeszcze nie zagłosowaliście to zagłosujcie  http://www.mondomedia.com/blog/best-happy-tree-friends-character-tournament-round-3/
A jeśli zagłosowaliście to wypowiedzcie się w komentarzach na kogo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz