piątek, 21 lutego 2014

Aktualizacja Deadeye Derby

Przez ostatni czas nie pisałem na blogu, ponieważ za bardzo nie miałem czasu, ale teraz postaram się to nadrobić.Pierwszą rzeczą o której napiszę jest aktualizacja Happy Tree Friends Deadeye Derby. Więcej szczegółów tej aktualizacji możecie dowiedzieć się z tego filmu

                        Nowa aktualizacja wprowadza nowego bossa: Russel'a i nowe premiowe postacie do grania: Handy,Disco Bear i Splendid. Jeśli macie problem z pokonaniem Russel'a,l możecie skorzystać z pomocy tego filmu




Jeśli chodzi o nowe dodane postacie, najbardziej podoba mi się Handy, aczkolwiek bardzo dziwi mnie że Splendid jest postacią do walczenia, bo on zazwyczaj stara się ratować i zazwyczaj nie zabija specjalnie.Poniżej przedstawiam jak wygląda Handy w Deadeye Derby
W przypadku Handy'ego zastanawia mnie tylko jak trzyma procę.

A co wy sądzicie o nowej aktualizacji Deadeye Derby? Napiszcie swoje opinie w komentarzach.
                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz